Ovaj post ce biti napisan zbog dva razloga:

1. Moj blog je nedavno obiljezio dvije (2) godine postojanja, i poprilicno sam zadovoljna svojim dosadasnjim radom i uspjehom, sto ne bi bilo ustvari nista da nije bilo vas * koji ga redovno posjecujete u nadi da cete pronaci neki novi post, ali zahvaljujuci mom nedostatku vremena i prije svega zahvaljujuci mojoj ljenosti to i nije bas uvijek moguce. Sve sto sam zeljela reci je – hvala!

2. Na neko vrijeme odustajem od bloga, zbog raznih obaveza koje vise ne mogu cekati. Iako to zapravo i nece biti toliko primjetno s obzirom da – vec sam to prethodno navela. A druga stvar je i nedostatak inspiracije, tacnije inspiracije koja bi mogla biti usmjerena na ovaj blog, a ona ‘druga’ inspiracija koja nije vezana za ovo, redovno funkcionise. Jednostavno, godine cine svoje, a ja ne zelim biti neorginalna, pa se vracam cim vratim smisao ovog bloga koji je nestao u proteklih par mjeseci, a mozda cak i prije.

*L. M. i G.  posebno, kao i svi ostali koje sam zaboravila. Pronaci ce se.

 

metalka_17

metalkaa17
Rijetki imaju tu cast da saznaju nesto vise o meni. (Ovo polje smatrajte praznim).

Komentariši